Skalák postupuje do Premier league!!!

17.04.2017

Olomouc - Brighton dnes zdolal doma Wigan 2:1 a díky shodě dalších výsledků má jako vedoucí tým tabulky jistý postup do Premier league. Český záložník Jiří Skalák, který má v klubu platnou smlouvu, se tak s největší pravděpodobností může těšit, že si zahraje nejprestižnější ligovou soutěž světa.

"Bude záležet, jak moc tým posílí," nechal se slyšet pro web agentury Sport Invest, která jej zastupuje. "Ale věřím, že zůstanu a že tady pozici mám," dodává.

"Když jsem přestupoval do Brightonu, tak jsem řekl, že přicházím proto, abychom postoupili do Premier League. Teď se mi tenhle sen splnil, takže je to nejvíc, co jsem zatím dokázal," raduje se Skalák, "jsem za postup do Premier League šťastný a obětoval jsem tomu úplně všechno. Hrál jsem pro tým možná na úkor mě. Ale tak to je, každý má v týmu nějaké úkoly a pozici a všichni dohromady jsme to zvládli,"

red

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky